Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T23:41:53+01:00
2√2 * 2√2= 4√4= 4*2( bo pierwiastek z 4 to 2)= 8
13 3 13
2010-02-09T23:42:17+01:00
2 pierwiastki z 2 * 2 pierwiastki z 2? Pomóżcie, zawsze miałam problem z pierwiastkami:(

2√2 × 2√2 = 2×2√2×2 = 4√4
√4=2
4√4 = 4 × 2 = 8
10 3 10
2010-02-09T23:42:35+01:00
2 pierwiastki z 2 * 2 pierwiastki z 2
2√2 *2√2 = 2*2 *√2 *√2 = 4*√2*2 = 4* √4 = 4*2 = 8
9 2 9