Odpowiedzi

2010-02-10T00:06:00+01:00
100% - 800zł
75% - x zł

x = 75 * 800 : 100
x = 60000 : 100
x = 600zł


100% - 600zł
90% - x zł

x = 90 * 600 : 100
x = 54000 : 100
x = 540zł

Odp. Rower kosztuje 540zł.
2010-02-10T00:06:31+01:00
800*15/100=120
800-120=680 - po obniżce 15%
680*10/100=68
680-68=612
rower kosztuje 612 zł.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T00:06:57+01:00
800 - 100%
x - 15%

x = (800*15%)/100% = 120 (zł)

800-120zł = 680zł

680-100%
y - 10%
y = (680*10%)/100% = 68zł

680zł - 68zł = 612zł

Odp. Rower po obniżkach kosztuje 612 zł.