Odpowiedzi

2010-02-10T07:39:00+01:00
0,25 - 1/4
5,68 - 5 i 17/25
1,450 - 1 i 45/100
0,888 - 8/10
22,4864 - 22 i 304/625
4,7684 - 4 i 237/625
34308 - 34308
0,0256 - 16/625
2010-02-10T07:40:12+01:00
0,25 = 1/100 = 1/4
5,68 = 5 68/100 = 5 17/25
1,450 = 1 450/1000 = 1 45/100 = 1 2/5
0,888 = 888/1000 = 111/125
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T07:42:58+01:00
1) 0,25 = 1/4
2) 5,68 = 5 17/25
3) 1,450 = 1 9/20
4) 0,888 = 111/125
5) 22,4864 = 22 304/625
6) 4,7684 = 4 1921/2500
7) 34308 ---> przykład rozwiązany, brak przecinka
8) 0,0256 = 16/625