Odpowiedzi

2010-02-10T07:37:44+01:00
1.Czy lubi pani swoją pracę ?
2.Jak długo Pani pracuje w tej branży ?
3.Czy przeczytała już Pani wszystkie książki ?
4.Jak to jest bibliotekarką ?
5.Czy od dziecka chciała Pani nią być ?
6.Czy to nie jest nudne ?
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T07:46:31+01:00
Dzień dobry


Czy ta praca jest trudna?


Czym się pani tutaj zajmuje?


Jakie jest pani ulubione zadanie?


Czy lubi pani to zajęcie?

Czy zamieniła by pani to zajęcia na jakieś inne?

Czy dużo osób do pani przychodzi?


Jakich książek ma pani najwięcej?

Czy pani czyta w wolnych chwilach?

Jakie pani najbardziej lubi książki?

Co poczeba żeby móc wypożyczać książki?

Czy trudno zdobyci taką kartę?

Ile czasu minie od próby utworzenia do wydania karty?

Dziękuję za udzieleni mi odpowiedzi.