Odpowiedzi

2010-02-10T08:17:00+01:00
Ducha Świętego przedstawia się jako białego gołębia z aureolą w promieniach.
Działanie Ducha Świętego możemy poznać np. przez sakrament pokuty, bo wtedy kiedy się spowiadamy to oczyszczamy się z grzechów, a oczyszczenie staje się za pomocą Trójcy Świętej.


Tak jest moim zdaniem .
2010-02-10T10:11:00+01:00
Duch Świętego przedstawiano w postaci:
-Gołębicy
-Trójkąta

Działanie czujemy poprzez
-haryzmaty
-dary ducha świętego
-nasza wiarę
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T10:29:38+01:00
1.
Duch Święty jest przedstawiany jako "Biały Gołąb"
2.
Przez dary i charyzmaty ducha Św.człowiek otrzymuje od Pana Boga specjalną pomoc,która pozwala mu być dobrym chrześcijaninem.

Charyzmatem nazywamy specjalny dar od Ducha Św.