Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T08:22:05+01:00
Relikty Australii :
Reliktami trzeciorzędu są żyjące tu stekowce
- dziobak,
- kolczatka
i torbacze
-kangur,
- koala,
- wombat,
- kuna workowata)

Endemity Australiii :
Dziobak
Kolczatka
Diabeł tasmański
Koala
Walabia Bennetta
Lotopałanka karłowata
Psy dingo
Emu
Kukabura chichotliwa
Żółw wężoszyi
Krokodyl australijski
Tajpan australijski
Tajpan pustynny
Wąż tygrysi (
Zdradnica śmiercionośna
Ropucha Aga
Żaba bagienna wschodnia
Rzekotka australijska
Rogoząb
Konik morski z gatunku
Rekin piaskowy

54 2 54
2010-02-10T11:07:36+01:00
A)
Kolczatka
Kangur,
Koala,
Wombat,
b)
Dziobak
Kolczatka
Koala
Psy dingo
Emu
Kukabura chichotliwa
Krokodyl australijski



77 4 77