Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T08:43:30+01:00
Chciałabym pojechać do Azji, do Japonii lub Tajlandii. Panuje tam egzotyczna atmosfera, jest też ciepło i wilgotno. Marzę o wykąpaniu się w trzydziestostopniowym morzu i długim leżeniu na plaży. Wieczorami siedziałabym w domku letniskowym patrząc na zachód słońca i słuchając szumu fal. Kiedy znudziłoby mi się leżakowanie, wyruszyłabym do miasta, zwiedzając świątynie Buddy i stare budynki. Kraje, do których chciałabym się udać mają bogatą ofertę turystyczną, więc na pewno bym się nie nudziła
2010-02-10T08:46:25+01:00
Ja chciałabym zwiedzic Japonie i Chiny dlatego ,że chce poznac inna kulture sa tam tez inne zwyczaje jest inny czas inne jedzenie sa rozne swiataynie ,zabytki
chcialabym tez zwiedzic USA dlatego ze tam jest wiele wiele slawynych piosenkarzy piosenakarek aktorek i aktorow sa inne zwyczaje nic u nas w polsce tam sie staje pelnoletnim gdy ma sie 18lat a w USA 16 jest wiele wiele roznic;))
chcialabym zwiedzic jeszcze azje, afryke dlatego ze tam jest upal goraco jest piekny ocean :))))
1 1 1