Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T09:06:30+01:00
I w od 1r do 100
II w.-od 101 do 200
III w.-od 201 do 300
IV w.-od 301 do 400
V w.- od 401 do 500
VI w. - od 501 do 600
VII w .- od 601 do 700
VIII w . - od 701 do 800
IX w .-801 do 900
X w .-od 901 do 1000 itd....
XX w .- od 1901 - 2000
XXI w- od 2001 -2100
1 5 1
2010-02-10T09:06:55+01:00
I w od 1r do 100
II w. od 101 do 200
III w. od 210 do 300
IV w - 301 - 400
V w - 401 - 500
VI - 501 - 600
VII w - 601 - 700
VIII w - 701 - 800
IX w - 801 - 900
X w - 901 - 1000
XI w - 1001 - 1100
XII w - 1101 - 1200
XIII w - 1201 - 1300
XIV w - 1301 - 1400
XV w - 1401 - 1500
XVI w - 1501 - 1600
XVII w - 1601 - 1700
XVIII w - 1701 - 1800
XIX w - 1801 - 1900
XX w - 1901 - 2000
XXI w - 2001 - 2100
1 5 1