Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T09:12:22+01:00
1. w 20 igrzyskach zimowych
2. I Zimowe Igrzyska Olimpijskie
4 Polaków w 1924 roku Chamonix Francja
Leon Jucewicz, Franciszek Bujak, Andrzej Krzeptowski I i Szczepan Witkowski.
Jucewicz startował w 6 konkurencjach: 500 m, 1500 m, 5000 m, 10 000 i wieloboju.
Bujak startował w dwóch konkurencjach: biegu na 18 km i kombinacji klasycznej.
Krzeptowski startował w trzech konkurencjach: 18 km, skokach i kombinacji klasycznej.
Witkowski startował w biegu na 50 km
1 5 1
2010-02-10T09:20:11+01:00
1. w 20
2. w Chamonix 1924
1 4 1