Odpowiedzi

  • zsd
  • Początkujący
2010-02-10T09:45:20+01:00
Dawniej był symbolem medyków. Jest też znakiem aptek. W polsce jest mało gadów ponieważ są zabijane lub sprzedawane.
16 3 16
2010-02-10T09:51:14+01:00
Waż Eskulapa jest symbolem medycyny. Można go także spotkać na aptekach. W Polsce żyje ok.300 osobników. Przetrwało ich tak mało ponieważ ludzie ludzie często mylą go z jadowitą żmiją,oraz przez pozbawionych najmniejszych skrupułów kolekcjonerów-amatorów (czyli miłośników zwierząt w niewoli).
Liczę na naj:***
29 1 29
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T09:53:46+01:00
Wąż Eskulapa był symbolem cudownie zachowanego lub przywróconego życia. Dziś widujemy na witrynach aptek.



W Polsce jest mało gadów , bo chociaż są one pod ochroną to są zabijane w obawie przed atakiem dotyczy to przede wszystkim żmij, chwytywane do celów kolekcjonersko - hodowlanych np.żółwie i polowania dla skóry - krokodyle, oraz ozdób i biżuterii - żółwie.
17 4 17