Odpowiedzi

2009-10-11T13:42:21+02:00
Zaproszenie
Serdecznie zapraszamy wszystkich uczniów na bal kostiumowy, który odbędzie się 19.08.2009r. o godz. 16.00 w auli szkolne w Borkach.
Obowiązują stroje własnoręcznie wykonane.



Samorząd szkolny
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-11T13:43:30+02:00
Zaproszenie.

Z prawdziwą przyjemnością zapraszamy uczniów Gimnazjum (i tu wpisujesz jakiego) do udziału w tegorocznym balu kostiumowym, który odbędzie się dnia 23.10.2009r. o godzinie 17.30 w dużej hali sportowej. Na balu obowiązują własnoręcznie zrobione stroje.

Serdecznie zaprasza
Samorząd szkolny.
9 2 9
  • sadi
  • Początkujący
2009-10-11T14:09:10+02:00
ZAPROSZENIE


Serdecznie zapraszam Sz.P Joannę Kształcisz na bal kostiumowy który odbędzie się 17.października 2009r. w sali konferencyjnej JOTA w Krakowie przy ulicy Jana Pawła II o godzinie.12:00 . Obowiązuje strój własnoręcznie zrobiony.
2 2 2