Odpowiedzi

2010-02-10T11:15:56+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Cm-stęż. molowe
n-liczba moli (0,6mola)
v-objęt. roztworu(0,5dm3)

Cm=n/v
Cm=0,6/0,5
Cm=1,2 mol/dm3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T13:32:34+01:00
Dane:
n=0,6mola
V=0,5dm3

wzór na stężenie molowe:
Cm=n/V
Cm=0,6mola/0,5dm3
Cm=1,2mol/dm3