Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T11:21:44+01:00
1. Literatura Podmiotu:
- Adam Mickiewicz – Pan Tadeusz ( Księga V: Kłótnia ), Czytelnik, Warszawa 1989, ISBN: 830-7020-22-0 ,
- Kazimierz Przerwa-Tetmajer – Lubię, kiedy kobieta... , Poezje, Państwowy Instytut Wydawniczy, Warszawa 1958, ISBN: 83-06-01525-8,
- Aleksander Fredro – Baśn o trzech braciach i królewnie ,
- Vladimir Nabokov – Lolita , Kolekcja Gazety Wyborczej, Kraków , ISBN: 83-89651-51-3 ,
- Markiz de Sade – Sto dwadzieścia dni sodomy ( Część pierwsza, sto pięćdziesiąt namiętności prostych, czyli pierwszej kategorii składających się na trzydzieści dni listopada, wypełnionych opowieścią Duclos, w którą wplecione zostały skandaliczne wydarzenia w zamku, w formie dziennika z tego miesiąca.), Oficyna Wydawnicza Mirek, ISBN: 83-89533-26-X.



2. Literatura przedmiotu:
- CHRZANOWSKI Maciej : Szkolny słownik motywów literackich. - Warszawa : Wydawnictwo Skrypt, 2003
- DRABAREK Barbara, FALKOWSKI Jacek, ROWIŃSKA Izabella : Szkolny słownik motywów literackich. - Wyd. 2 uzup. - Warszawa : Wydawnictwo KRAM, 1998
- EPOKI literackie : wielki leksykon literatury polskiej / red. Justyna Bajda [i in.]. - Wrocław : Wydawnictwo Dolnośląskie, 2006
- JÓZEFCZYK Katarzyna : Zdasz maturę z języka polskiego : motywy literackie. Cz. 1. - Łódź : Wydawnictwo Piątek Trzynastego, 1998
- KOTARSKA Jadwiga : Erotyk staropolski : inspiracje i odmiany. - Wrocław [i in.] : Zakł. Nar. im. Ossolińskich, 1980
- NOSOWSKA Dorota : Słownik motywów literackich. - Bielsko - Biała : Wydawnictwo "Park Sp. z o.o.", 2004
- WRÓBEL Zdzisław : Erotyzm : w literaturze dawnych wieków. - Łódź : Krajowa Agencja Wydawnicza, 1986

ARTYKUŁY Z CZASOPISM
- CUBER Marta : Eros bez łuku // Polityka. - 2004, nr 46, s. 76-78
Literatura współczesna.
- FEDOROWICZ Agnieszka, WYSŁOWSKA Joanna, JARECKA Renata : Najważniejsze motywy od romantyzmu do modernizmu // Cogito. - 2001, nr 7, dod. s. 17-25
- FEDOROWICZ Agnieszka, WYSŁOWSKA Joanna, JARECKA Renata : Najważniejsze motywy od romantyzmu do modernizmu // Cogito. - 2001, nr 7, dod. s. 17-25
- GŁOWACKI Stefan : Miłość w średniowieczu // Cogito. - 2005, nr 1, s. 80-81
- GROBLIŃSKI P. : "Dzieciom zabrońcie przystępu" // Polonistyka. - 1993, nr 1, s. 33-35
Motywy miłości i śmierci w wierszu S. Grochowiaka.
- GRZENIEWSKI Ludwik B. : Mroczny przedmiot pożądania // Literatura na Świecie. - 1991, nr 5, s. 288-290
- HANUSIEWICZ Mirosława : Barokowy komplement // Teksty Drugie. - 2003, nr 1, s. 7-22 Poezja miłosna.
- KOPALIŃSKI Władysław : Leksykon wątków miłosnych. - Warszawa, 2002. - Rec. Danuta Ulicka //Nowe Książki. - 2003, nr 5, s. 39

1 4 1
2010-02-10T14:38:03+01:00

- Adam Mickiewicz – Pan Tadeusz
- Kazimierz Przerwa-Tetmajer – Lubię, kiedy kobieta... ,
- Aleksander Fredro – Baśn o trzech braciach i królewnie ,
- Vladimir Nabokov – Lolita ,
- Markiz de Sade – Sto dwadzieścia dni sodomy



2. Literatura przedmiotu:
- CHRZANOWSKI Maciej : Szkolny słownik motywów literackich.
- DRABAREK Barbara, FALKOWSKI Jacek, ROWIŃSKA Izabella : Szkolny słownik motywów literackich.
- EPOKI literackie : wielki leksykon literatury polskiej / red. Justyna Bajda [i in.]
- JÓZEFCZYK Katarzyna : Zdasz maturę z języka polskiego : motywy literackie. Cz. 1.
- KOTARSKA Jadwiga : Erotyk staropolski : inspiracje i odmiany.
- NOSOWSKA Dorota : Słownik motywów literackich.
- WRÓBEL Zdzisław : Erotyzm : w literaturze dawnych wieków.




Myślę że pomogłam ;)
2010-02-10T14:39:19+01:00
Smak Miodu-Nie zanm autora
Erotyzm-Bataille