Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-10T11:12:36+01:00
Tak najprościej jak się da:
Ponieważ wtedy cząsteczki poruszają się szybciej, więcej się od siebie odbijają i dzięki temu szybciej się mieszają.



Dasz najjjjjj ?

dzieki
4 4 4
2010-02-10T11:14:04+01:00
Dyfuzja to samoczynne mieszanie się czasteczek. Kiedy wzrasta temperatura cząsteczki drgają szybciej, co powoduje szybsze mieszanie się ich. Dyfuzja zachodzi szybciej. Jeżeli jest zimno cząsteczki drgają powoli i dyfuzja trwa znacznie dłużej.

Pozdr.
4 5 4