Odpowiedzi

2010-02-10T12:03:47+01:00
Kobieta:
płatki zbożowe z mlekiem
-płatki zbożowe fitella 30g - - 374 kcal
-mleko 3,2 -szklanka - - 60 kcal
------------- -------------- razem 434 kcal

Mężczyzna:
Bułka kajzerka x2 - - 300 kcal
Kiełbasa śląska x1 - - 247 kcal
Herbata z cukrem -szklanka - - 70 kcal
------------- -------------- razem 617 kcal
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T12:37:17+01:00
Zapotrzebowanie kaloryczne dla osób o siedzącym trybie życia to:
-kobiety-2100 kcal
-mężczyźni-2700 kcal
Śniadanie powinno pokrywać 20-25 % zapotrzebowania dziennego.

Śniadanie dla kobiety(około 400 k cal)
-bułka grahamka-50 gram-129 kcal
-łyżka masła-5 gram-80kcal
-plaster żółtego sera-90kcal
-1 jajko-90kcal
-herbata +łyżeczka cukru-15kcal
wszystko 404 kcal

Śniadanie dla mężczyzny(około 500 kcal)
-2 grahamki-100gram-258kcal
-masło-75 gram-125kcal
-szynka gotowana-50 gram-110kcal
-herbata+łyżeczka cukru-15kcal
wszystko 508 kcal