Odpowiedzi

2010-02-10T12:26:36+01:00
A)1,66
b) 290
c) 0,095
d) 4,15
e) 3,9
f) 2,03
g)11/20
h) 3,46
i)287/30
j)8/15
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T12:38:22+01:00
A)1,245+3/4 =1,995
b)4,35+3/200 =4,365
c) 7/8- 0.78=1,655
d)5.4- 5/4 =6,65
e)1 2/5-0.85+3 7/20 =13,45
f)3 2/25-(0.8-1/4) =3,08-0,55=2,53
g)1.2+ 5/6 =2 1\3
h) 4.8- 1 1/3 =48\10-4\3=104\30=314\30

j)2.25-1 1/3-1.5 =27\12-16\12-18\12=-7\12
przepraszam ale to "I"cos mi nie wychodzi,wciaz wychodzi mi iiny wynik
2 3 2
2010-02-10T13:01:34+01:00
A)1,245+3/4 = 1,245+0,75 = 1,995
b)4,35+3/200 = 4,35+0,015 = 4,365
c) 7/8- 0.78 = 0,875-0,78 = 0,095
d)5.4- 5/4 = 5,4-1,25 = 4,15
e)1 2/5-0.85+3 7/20 = 1,4-0,85+3,35 = 3,9
f)3 2/25-(0.8-1/4) = 3,08-(0,8-0,25) = 3,08-0,55 = 2,53
g)1.2+ 5/6 = 6/5+5/6 = 36/30+25/30 = 61/30 = 2¹/₃₀
h) 4.8- 1 1/3 = 24/5-4/3 = 72/15-20/15 = 52/15 = 3⁷/₁₅
i)33.3+1/3-1.25 = 25⁶⁸/₇₅
j)2.25-1 1/3-1.5 =9/4-4/3-3/2 = -7/12
6 3 6