Chodzi o to, ze jutro musze umieć czytać tekst..
a nie wiem jak nie które słowa przeczytac. ;(
i proszę Was bardzooooooo ;**
zebyście napisali mi jak to się czyta. ;D
znaczy... ja napisze słowo .. a wy je napiszecie tak, jak mam je przeczytac.
np ja napisze : i' am
a wy napiszecie: aj em. ;D

1.about
2.375
3.their
4.first
5.language
6. most
7. them
8. states
9. birtain
10.Zealand
11.billion
12.native speakers
13. across
14.means
15.official
16.used
17. newspapers
18.different
19.examples
20.Dictionary
21.become
22.some
23.difficult
24.coming
25.often
26.many
27.reason
28.need
29.century
30.moment


z góry dziękuję!
i proszę o POMOC ! <3

3

Odpowiedzi

2009-10-11T13:50:27+02:00
1.ebałt
2.tri handry sewenty fajf
3.deir
4.first
5.
6.most
7.dem
18.difrent
19.eksempl
20.dikszinery
22.sołm
23.difikult
25.often
26.meny
30.moment

atych innych niewiem
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-11T13:51:46+02:00
1.about ----> ebałt
2.375--------> tri handryt, sewentifajf
3.their------> dejr
4.first-------> ferst
5.language--> lengłidż
6. most-----> mołst
7. them----> dem
8. states---> stejtes
9. birtain--> birtejn
10.Zealand-> zejland
11.billion--> bilion
12.native speakers --> nejtiw spikers
13. across--->ekros
14.means --> mins
15.official--->ofiszial
16.used---->juzd
17. newspapers--->niuspejpers
18.different---> difrent
19.examples--->igzampuls
20.Dictionary--->Dikszionariti
21.become---->bikam
22.some-->sam
23.difficult--->difikul
24.coming--->kaming
25.often--->ofyn
26.many--->meni
27.reason-->rizon
28.need--nid
29.century -->centri
30.moment---<mołment


Mniej więcej, musisz poćwiczyć wymowę np. za pomocą płytki CD (;
2009-10-11T14:09:17+02:00
1.ebałt
2. fri handryd end seventi fajf
3.dejr
4.ferst
5.lengłicz
6.mołst
7.dem
8.stejts
10 Zeland
11. bylion
12.nejtiw spikers
13.ekros
14.mins
15.ofyszal
16.just
17.njuspejpers
18.difrent
19.egzampols
20.dikszonari
21.bikam
22.sam
23.dyfykult
24.koming
25.ofyn
26.meny
27.rizyn
28.senczri
29.moment