Odpowiedzi

2010-02-10T13:11:35+01:00
Świat( ludzie na świecie) pokazuje że sobie z Ciebie kpi.
ironia- drwina
czyli ludzie sobie z ciebie drwią, a pieprzoną czyli ze jej nie lubimy, nie lubimy jak ktoś sobie z nas kpi/drwi.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T13:23:42+01:00
Świat pokazuje pie*przoną ironie...
Czyli ukazuje nam szydzenie ludzi.
Ktoś z nas kpi, drwi i nas ośmiesza.
Ma to na celu ukazanie jacy ludzie są
chamscy i bezczelni.
Byle komuś dopiec.