Odpowiedzi

2010-02-10T13:13:57+01:00
1.tak, bo leżą w tej samej grupie.
2.nie, bo Mg to metal a S jest niemetalem
3.nie, bo Na to metal a I jest niemetalem
4.tak, obydwa pierwiastki są helowcami
11 4 11
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T13:14:40+01:00
Beryl i stront(maja podobne właściwości)
magnez i siarka -inne właściwości
sód i jod- inne właściwości
hel i argon- podobne właściwości

Uzasadnienie:
Pierwiastki które leża w tej samej grupie mają podobne właściwości, w innych grupach rożne.
11 4 11