Odpowiedzi

2010-02-10T13:17:23+01:00
180 * 0,35 = 63

180 - 63 = 117

0,2 * 117 = 23,4

117 - 23,4 = 93,6

93,6 * 0,3 = 28 ,08

93,6 - 28,08 = 65 ,52

63 - lasy
23,4 - łąki i pastwiska
28,08 - sady
65,52 - ziemia orna
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T13:22:56+01:00
180 ha x 0,35 = 63 ha
180 ha - 63 ha = 117 ha
Lasy : 63 ha

117 ha x 0,2 = 23,4 ha
117 ha - 23,4 ha = 93,6 ha
Łąki : 23,4 ha

93,6 ha x 0,3 = 28,08 ha
93,6 ha - 28,08 ha = 65,52 ha
Sady : 28,08 ha
Ziemia Orna : 65,52 ha
Odp: Lasy stanowiły 63 hektary , łąki 23,4 hektary , sady 28,08 hektary , a ziemie orne 65,52 hektary .

Proszę
Magda ;-)
3 4 3