Odpowiedzi

2010-02-10T13:20:28+01:00
Joanna d'Arc, La Pucelle d'Orléans, zwana Dziewicą Orleańską,była to francuska bohaterka narodowa, święta Kościoła katolickiego za co ją podziwiam.
Joanna d'Arc jest symbolem jedności narodowej Francji i walki o jej niepodległość. Wiele wniosła ona.Wybrałaam ja jako patrone do mojego bierzmowania poniewaz cenie ja za upór, dla mnie jest ona bohaterka.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T19:09:57+01:00
Licze na NAJJJ.......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nie z neta


Joanna d'Arc, La Pucelle d'Orléans, zwana była Dziewicą Orleańską. Reprezentowała sobą francuską bohaterkę narodowę, świętą Kościoła katolickiego. To właśnie w niej podziwiam, jak również i to, że Joanna d'Arc jest symbolem jedności narodowej Francji i walki o jej niepodległość. Wybrałam ją na patrone do mojego bierzmowania poniewaz cenie ją za upór i niezależność, dla mnie jest ona niezwykłą bohaterką.
1 5 1