Nie mam 4 haseł z krzyżówki proszę o pomoc.
1. Pogląd w XVII i XVIIIw., który kładł nacisk na rolę rozumu w religii, odrzucający Objawienie Boże i Opatrzność w dziejach i historii człowieka.[ 5 kratek]
2.Nazwa wspólnot religijnych, takich jak : baptyści, ewangelicy, kalwini, prezbiterianie [11 kratek ]
3.Filozof i matematyk, który zapoczątkował nurt racjonalistyczny, uznający jedynie poznanie rozumowe. [10 kratek]
4.Sobór, który w połowie XVIw. odpowiedział na potrzebę reformy w kościele katolickim. [ 9 kratek]

Z GÓRY DZIĘKUJE ZA POMOC

2

Odpowiedzi

2010-02-10T13:30:09+01:00
1. oświęcenie lub humanizm
2. protestanci
3. a tego nie wiem
4. Sobór trydencki
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T13:30:18+01:00