Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T13:45:03+01:00
A=54

a)10a
10*54 = 540

b) a×0.001
54 * 0,001 = 0,054

c)a/100
54/100 = 0,54

d)a/0,1
54/0,1=540/1=540

e)10 000a
10 000*54=540 000

f) 0.01a/1000
0,01*54/1000=
0,54/1000=
0,00054

g)a:0.0001
54/0,0001=
540000

h) 0.001a
0,001*54=
0,054

i) a/10×0.0001
54/10*0,0001=
5,4*0,0001=
0,00054
38 4 38
2010-02-10T13:46:02+01:00
A = 54
a) 10a = 10x 54 = 540
b) ax 0. 001 = 54 x 0,001 = 0,054
c)a/100 = 54/100 = 0,54
d)a/0,1 = 54/ 0,1 = 540
e)10 000a = 10 000 x 54 = 540 000
f) 0.01a/1000 = 0,01x54 / 1000 = 0,54 / 1000 = 0,00054
g)a:0.0001 = 54 / 0. 0001 = 540 000
h) 0.001a = 0. 001 x 54 = 0,054
i) a/10×0.0001= 54/ 0,001 = 54 000

POZDRAWIAM ;)
12 4 12
2010-02-10T13:46:53+01:00
A)10a =10*54=540
b) a×0.001 =54*0,001=0,054
c)a/100 =54:100=0,54
d)a/0,1 =54:0,1=540
e)10 000a =10 000*54= 540 000
f) 0.01a/1000 =0,01*54/1000=0,00054
g)a:0.0001= 54:0,0001=540 000
h) 0.001a =0,001*54=0,054
i) a/10×0.0001 =54/10*0,0001=0,00054
8 4 8