Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T13:45:35+01:00
21.03 i 23.09
h= 90° - ∫ <----fi
h = 90° - 52° = 38°

22.06

h= 90° - 52° + 23°27' =61°27'

22.12

h= 90° - 52°-23°27' = 15°27'


robilismy na geografi


licze na najjj
2010-02-10T13:48:42+01:00
Moze te wzory ci pomogą:
dni obserwacji półkula północna półkula południowa
21III 23IX h=90stopni-q h=90stopni-q
22vi h=90-q+23stopnie27' h=90-q-23 27'
22XII h=90-q-23stopnie27' h=90-q+23stopnie27'


q-SZEROKOSC GEOGRAFICZNA W MIEJSCU OBSERWACJI
1 1 1