Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-10T13:48:46+01:00
3 do potęgi 3 x 2 - 30 / 2 + 2 do potęgi 3 - 2 do potęgi 2 = 16
2010-02-10T13:56:27+01:00
12*2/6-3+15*4/2-30+90/2+3/5*2-4=16
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T13:57:18+01:00
1425-757:(-2)+34:(-2)+367=16 (i to jest z kolejnością wykonywania działań, ale nie wiem czy tu obowiązuje kolejność wykonywania działań, jeżeli nie obowiązuje kolejność wykonywania działań to działanie powinno być takie 1425-757:(-2)+34:(-2)-134=16 )