Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T13:58:53+01:00
Był rysunek na którym trzeba było opisać wszystkie strfy . Było trzeba napisać co to jest plankton .Były zadania prawda i fałsz . Potem były pytania na które trzeba było odpowiedzieć były one o mięczakach stawonogach i tam jeszcze innych zwierzętach .był shemat taki . i to chyba wszystko :D:D
2010-02-10T14:20:09+01:00
Z tego co pamiętam to był:

- rysunek morza i trzeba było zaznaczyć na nim strefy napewno
-prawda i fałsz
- łancuch pokarmowy chyba
- wymienic stawonogi a druga grupa mieczaki
- napisać jak jest charakterystyczna cheba jednego z nich .

no to tak . ;-)