Odpowiedzi

2010-02-10T13:59:20+01:00
Bajki powstały one po to, by wskazać poprawne postępowanie, wyrazić prawdę, nauczać. Ich sens moralny wynikał z samej akcji bajki, często dzięki przeciwstawieniu sobie wydarzeń (antytezy) czego przykładem jest bajka „Pan i pies”.
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-10T13:59:24+01:00
By pokazać jak wygląda nasze życie , ukazywał cechy ludzi pod postaciami zwierząt.
2 4 2