Odpowiedzi

2010-02-10T14:11:48+01:00
Chcę zaszalec z moim misiem,
więc mówię ci to wprost,
że jedyna jesteś wciąż.
I cię nigdy nie opuszczę,
bo bardzo KOCHAM CIĘ@
  • Użytkownik Zadane
2010-02-10T14:12:19+01:00

Najlepsze życzenia
W Dniu Walentynki
Od fajnego chłopaka
Dla fajnej dziewczynki


Dziś Św. Walenty rozdaje przezenty
Ty go już dostałeś bo kogoś pokochałeś



[NIE WIEM CZY O TO CHODZI BO JA NIE UMIEM RYMOWAC XDDD ALE NIE DAWAJ BŁĘDNEJ ODPOWIEDZI BO MOGE CI NA PRIVA POMOC XD ]
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T14:25:24+01:00
Gdy zakochnych widzisz w mieście,
gdy idą w czułym geście,
gdy problemy coraz mniejsze,
a uczucie jeszce większe,
sale w kinie przepełnione,
on w niej widzi przyszłą żone,
zakochnych pełne boisko
wiesz ,że 14 lutego juz blisko