Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T14:16:20+01:00
Witam :)
Łańcuch spasania rozpoczyna sie od roślin zielonych poprzez zwięrzeta roslinozerne do drapieżców
Łańcuch detrytusowy zaczyna się od martwej materii organicznej zwierzęcej lub roslinnej poprzez mikroorganizmy i zwierzeta saprofagiczne do drapiezników
Łańcuch pasożytów zaczyna się od konsumentów a kończy na najmniejszych pasożytach

Pozdrawiam ;)
2010-02-10T14:27:00+01:00
Ziemniak-stonka-bażant-lis
jastrząb-lis- ryś
ziarno-kura-lis
kapusta-zając-wilk
liść-robak-kura
|||
( Oo )
___