Odpowiedzi

2010-02-10T14:34:40+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
2CH3COOH + CaO----->(CH3COO)2Ca + H2O
.............................octan wapnia
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-10T14:34:48+01:00
2CH3COOH + CaO ---> (CH3COO)2Ca + H2O
Produktami
są octan wapnia i woda
2010-02-10T14:35:16+01:00
2CH3COOH + CaO = (CH3COO)2Ca + H2O octan wapnia