Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T14:37:04+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
2C17H35COOH + Ca(OH)2---->(C17H35COO)2Ca + 2H2O
...................................stearynian wapnia
14 3 14
2010-02-10T14:53:08+01:00
2C17H35COOH +Ca(OH)2 ------> (C17H35COO)2Ca + 2H2O

stearynian wapnia
25 3 25