Odpowiedzi

2010-02-10T15:26:49+01:00
Nasza firma oferuje fantastycznego robota. Odrobi prace domową, wyprowadzi zwierzaka, a nawet morzesz go zabrać na sprawdzian. Nigdy się nie psuje. A w dodatku mało kosztuje.
Zapraszamy
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T15:32:52+01:00
Robot Idealny: Nasza firma wynalazła genialnego robota. Może on:
-Pomagać twoim dzieciom w lekcjach
-Umie przewidzieć jakie cyfry padną w Totolotku
-Zmywa naczynia
-Może zrobić pranie
-Umie prasować
-Umie także wiele innych rzeczy
Taki robot do nabycia tylko u nas!!! Ilość egzemplarzy ograniczona!
Zgłoś się pod wskazany numer 696519990(to mój nr ale tego nie pisz tak dla przykładu podaj jakiś numer xD) I za jedyne 899 zł nabądź tego robota.