Odpowiedzi

2010-02-10T14:50:55+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T14:55:19+01:00
Jeżeli podstawa ma 36cm obwodu to jeden bok ma 6cm (6*6=36)
Objęstość (V)=a*b*c
a=6
b=6
c=15
V=6*6*15=36*15=540cm3 (sześciennych)

To powinno byc dobre rozwiązanie :)
1 1 1
  • ells
  • Rozwiązujący
2010-02-10T15:00:19+01:00
V=Sxh
V- objętość
S- pole podstawy
h- wysokość
S:
36:4=9
9x9=81 cm kwadratowych(2)

V:
81cm kwadratowych(2) x 15 cm = 1215 cm sześciennych(3)

;]