Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-11T14:06:39+02:00
Zad.1. W miejsca kropek wpisz brakujące liczby:
a) 4(całe) i 1/4 + ... = -1,8
4,25+(-6,05)=-1,8
b) 4(całe) i 1/4 + ... = 3,6
4,25+(-0,65)=3,6
c) 10/12 - ... = -5,25
10/12- =-5 i 1/4
10/12- =21/4
10/12- (-53/12) =63/12
d) - 5,25 + ... = 4(całe) i 1/4
-5,25+9,5=4,25
1 5 1
2009-10-11T14:07:27+02:00
A) 4(całe) i 1/4 + ... = -1,8
4,25+(-6,05)=-1,8
b) 4(całe) i 1/4 + ... = 3,6
4,25+(-0,65)=3,6
c) 10/12 - ... = -5,25
10/12- =-5 i 1/4
10/12- =21/4
10/12- (-53/12) =63/12
d) - 5,25 + ... = 4(całe) i 1/4
-5,25+9,5=4,25
1 5 1
2009-10-11T14:10:29+02:00
A) -6.05
b) -0.65
c) 6 i 1/12
d) 9.5
1 5 1