Odpowiedzi

2010-02-10T14:48:21+01:00
JA jak świeci słońce i pada śnieg... wtedy on się tak ładnie błyszczy xDD Slicznie to wygląda
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T14:58:39+01:00
W śniegu najbardziej lubię to , że dostarcza nam dużo rozrywki i niezapomnianych przeżyć! Zimą , kiedy jest dużo śniegu na dworze można uprawiać niezwykłe sporty zimowe! Dzięki niemu można jeździć na nartach lub na snowboardzie! Ruch zimą jest bardzo potrzebny! Dla młodszych preferuje się takie śnieżne rozrywki jak zjazdy na sankach lub po prostu rzucanie w siebie śnieżnymi, zimnymi kulkami! Małym dzieciom właśnie to przynosi najwięcej zabawy. Inne, równie ciekawe zajęcia to np: robienie aniołka na śniegu inaczej mówiąc orła. Alpiniści zawsze są zwarci i gotowi do niebezpiecznych przygód ze śniegiem.
Pozdrawiam!