Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T14:49:01+01:00
Ssaki, czyli np. zwierzęta domowe bardzo zaprzyjaźniają się z człowiekiem. Człowiek i np. pies są dobrymi przyjaciółmi. Dzięki zwierzętom człowiek odkrywa nowe środowiska. Takie zwierzęta jak np. słon pomagają ludziom w pracy.
10 3 10
  • Użytkownik Zadane
2010-02-10T14:51:55+01:00
Zwierzeta udomowione (bydło, trzoda chlewna, owce) służą jako źródła mięsa, mleka
skór. Inne np pies i kot
są towarzyszami człowieka. Do pracy wykorzystuje się konie, wielbłądy, osły, woły. Lokalnie słonie i jaki.
2)Ssaki łowne są źródłem skór i mięsa

3)Hodowla ssaków futerkowych dla futer naturalnych.
4)wykorzystywane do testów laboratoryjnych.
5)Szczury, myszy, chomiki są szkodnikami upraw.
6)Ssaki owadożerne tępią owady-szkodniki.
7 3 7