Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T14:57:49+01:00
Panie Dyrektorze, dziękujemy bardzo za pozytywne rozpatrzenie naszej pośby o udostępnienie sali na próby. Możemy Panu gwarantować, że będzie Pan z naszego zespołu muzycznego dumny, i że nie zawiedziemy Pana. Klasa ... wraz z Wychowawcą.
2010-02-10T14:59:42+01:00
Szanowny Panie!
W imieniu zespołu muzycznego dziękuje za udostępnienie nam sali.Dzięki Pana wielkoduszności możemy organizować próby, a co się z tym wiąże możemy udoskonalać go.
Zespół muzyczny "...."
18 1 18