Odpowiedzi

2010-02-10T14:52:43+01:00
A ) napomknienie o kimś lub o czymś, nawiązanie do czegoś. niejawne, ale jasne dla adresata, napomknienie. Docinek

b ) przeciwstawienie, odwrotność do tezy. zestawienie dwóch elementów znaczeniowo przeciwstawnych w jedną całość

c ) zwięzła wypowiedź. inaczej złota myśl , cytat,
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T14:54:45+01:00
Aforyzm to krotka wypowiedz ktora mowi o madrosci dotyczacej zycia czlowieka.

aluzja to wzmianka o czyms co wywoluje skojarzenie uzywamy jej zazwyczaj gdy nie chcemy mowic o czyms w prost

anyteza jest to zaprzeczenie i niezgodzenie sie z czyimis myslami pogladami opieramy ja na argumentach ktore pokazja ze to my mamy racje
1 2 1