Odpowiedzi

2010-02-10T14:55:31+01:00
1.Przyjaźń starego rybaka o imieniu santiago z młodym chłopcem.
2.Troska Manolina o potrzeby Santiago(jedzenie)
3Wypłynięcie starego w morze na połów ryb.
4Wyczerpująca walka ze złowionym marlinem zakończona zwycięstwem.
5Napad rekinów, uparta obrona przed żarłocznością morskich drapieżców.
6Klęska starego rybaka - całkowite pożarcie przez rekiny złowionej zdobyczy.
7Powrót do domu.
8Współczucie chłopca i jego decyzja o ponownym towarzyszeniu Santiago podczas następnych połowów.
P9odziw turystów na widok olbrzymiego szkieletu ryby.

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T15:00:43+01:00
1. Po 84 - dniach bezowocnych łowów z postanowieniem, że tym razem złowi naprawdę wielką rybę.
2. Wypływa dalej niż inni rybacy i spokojnie przygotowywuje przynętę.
3. Jego upór został nagrodzony - przynętę chwyta ogromna ryba.
4. Santiago wytrwale walczy z ogromnym marlinem.
5. Santiago zabija rybę.
6. Rekiny atakują rybaka.
7. Rekiny zwyciężają - z ryby pozostał tylko szkielet.
8. Cichy powrót do domu
9. Rozpoczyna się kolejny dzień