CIrcle the odd oe out.PL Skresl niepasujacy wyraz do pozostalych
1.amazing evening interesting boring
2.surgeon pilot nurse dentist
3. know think expect will
4. thanks sure certainly yes
5.university qualifications advert degree


pomozcie z angola cienko mi idzie niepasujacy wyraz jakos oznaczcie

3

Odpowiedzi

2010-02-10T14:55:37+01:00
1 evening
2 pilot
3 will
4 yes
5 advert
  • Użytkownik Zadane
2010-02-10T14:55:43+01:00
1. Amazing
2 . Pilot
3 . Think
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T15:17:40+01:00
1.evening
2.pilot
3.will
4.sure
5 advert
licze na naj