Hej;) mam problem z obliczeniem tych zadan od 1.40 do 1.41... moglby ktos zinterpretowac i omowic je dokladnie? tak zeby dalo sie to zrozumiec :P dziekować ;* i daje oczywiscie naaaj ;]
w zalaczniku dolaczam te zadania z kluczem odpowiedzi.

2

Odpowiedzi

2010-02-10T14:57:14+01:00
Nie wiem naprawde bardzo ciężko to obliczyć wydaje mi sie że 45/34.__97///52356.../732..'3r
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T21:07:42+01:00
Witam :) to samo robiliśmy na lekcji :)
zad. 1.40 i 1.41 trzeba rozwiązać następująco:

(w załączniku :))
1 1 1