Mam na zadanie z maty 2 zadania i nie umiem ich zrobic szybko potrzebuje pomocy
z gory dzieki
1.Ile powinny kosztować lody z bita śmietaną?
cennik
lody z owocami..........2.67 zl.
galaretka z owocami.....2.45zl
galaretka z bita smietana..1,68


2.Jakimi liczbami nalezy zastapic symbole?

3/5 * -/4= 3 12* 9/- = 5 2/5 -/20 : 3/4 = 6

2

Odpowiedzi

2010-02-10T15:14:20+01:00
Zadanie 1.
lody z owocami - (L +O)
galaretka z owocami ( G+ O)
galaretka z bitą smietaną (G +Bs)

(L+O)+(G+O)+(G+Bs)= 2,67+2,45 +1,68
(L+O)+(G+O)+(G+Bs)=6,80
(L+ Bs)+(G+O cyzli 2,45)+(G+O cyzli 2,45)=6,80
(L+Bs)=6,80 - 4,90
(L+Bs)=1,90

Zadanie 2.

Nie wiem jak rozwiazac
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T15:33:49+01:00
Zadanie 1.
lody z owocami - (L +O)
galaretka z owocami ( G+ O)
galaretka z bitą smietaną (G +Bs)

(L+O)+(G+O)+(G+Bs)= 2,67+2,45 +1,68
(L+O)+(G+O)+(G+Bs)=6,80
(L+ Bs)+(G+O czyli 2,45)+(G+O czyli 2,45)=6,80
(L+Bs)=6,80 - 4,90
(L+Bs)=1,90

Zadanie 2.
3/5 * 20/4= 3
12* 9/22 ~ 5
2/5 11/20 : 3/4 ~ 6