Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-11T14:14:50+02:00
1.Karol Wielki decyduje o zdobyciu Saragossy.
2. Król Marsyl prosi o pokój.
3. Naradzenie w obozie Karola Wielkiego.
4. Ganelon jest posłańcem Franków.
5. Spisek Ganelona - zemsta na Rolandzie.
6. Kłamstwo Ganelona.
7.Frankowie wracają do ojczyzny.
8. Roland dowodzi tylną strażą Franków.
9. Wymarsz wojsk Marsyla przeciw Rolandowi.
10. Oczekiwanie na zbliżającego się wroga.
11. Decyzja Rolanda - brak prośby o pomocy.
12. Saracenci atakują.
13. Żołnierze Rolanda ponoszą klęskę.
14. Roland wzywa pomocy.
15. Karol Wielki postanawia.
16. Bohaterska śmierć Rolanda.
17. Sąd nad zdrajcą.
18. Śmierć Ganelona.
2 5 2
2009-10-11T14:22:35+02:00
1. Szykowanie się przez Karola Wielkiego do oblężenia stolicy Hiszpanii
2. Prośbą Marsyla o pokój.
3, Ganelona wybrany na posłańca Franków.
4, Postanowienie o zemście na Rolandzie.
5, Przyjazd Ganelona do króla Marsyla
6,Spisekprzeciwko Rolandowi.
7,Powrót Franków do ojczyzny.
8,Wyruszenie Marsyla armią przeciw tysiącom żołnierzy Rolanda.
9,Podejrzenia tylnej straży armii Franków o zbliżaniu się wroga.
10,Nie wezwanie przez Rolanda pomocy
11,Straty w bitwie po stronie Saracenów.
12,Wezwanie posiłków przez Rolanda
13,pomoc króla Karola wobec Rolandowi
14,Rozgromienie wojska
15,Śmierć Rolanda
16,Powrót Karola i rozgromienie Saracenów.
17,sąd nad zdrajcą
18,Śmierć Ganelona
3 5 3