Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-10T14:58:42+01:00
Zad.1
Napisz mi liczby różniące się o 15 od 50

50-15=35
50+15=65
zad.2
Napisz mi liczby różniące się od 140 o 60
140+60=200
140-60=80
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T14:59:39+01:00
Zad 1
skoro różniące się od 15 o 50 noto trzeba dodać do 15 i odjąć
50 + 15=65
50 - 15=35
Zad 2
140 + 60 = 200
140 - 60 = 80
1 5 1
2010-02-10T15:04:41+01:00
Zad.1
Napisz mi liczby różniące się o 15 od 50
rozw.:
15+50=65
50-15=35
zad.2
Napisz mi liczby różniące się od 140 o 60
rozw.:
140-60=80
140=60=200
1 5 1