Odpowiedzi

2010-02-10T15:07:12+01:00
droga pani ado
bardzo chcę panią przeprosic za to że tak długo do pani nie pisałam ale niemiałam pojecia że pani jest chora
jest mi bardzo przykro ale bardzo proszę panią by nie tracic nadziejiten kto teraz ma żle to pan bóg mu to wynagrodzi ale już na górze.
na tym konczę proszę panią niech pani przemysli co pani powiedziałam.
4 1 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T15:14:16+01:00
Droga babciu!
Babciu, wiem, że jesteś chora, a ja nie mogę do ciebie przyjechać więc piszę ten list.
Mam nadzieje, że szybko wyzdrowiejesz. Pamiętaj, żeby jak najdłużej leżeć w łóżku i popijać gorącą herbatę.Nie zapominaj też o lekach, które przepisał Ci doktor. Teraz cierpisz, ale pamiętaj, że Jezus też cierpiał przed śmiercią, a pan Bóg mu to wynagrodził. Tak samo będzie z tobą.
Razem z rodzicami życzymy ci szybkiego powrotu do zdrowia.
TWoja wnuczka Xxxx


4 3 4
2010-02-10T15:18:31+01:00
Droga ......... !
Witam Cię serdecznie , dowiedziałam się , że jesteś chora i bardzo współczuje . Jak to się mówi każdy człowiek choruje , ja też niedawno byłam chora ale na szczęście już wyzdrowiałam . Moja kuzynka ta , którą znasz ma na imię Sylwia zachorowała na zapalenie oskrzeli i nie chodzi na razie do szkoły . Do niej także pisałam list , aby ją pocieszyć . A Tobie życzę szybkiego powrotu do zdrowia i się nie smuć bo szybko wyzdrowiejesz . Ja muszę kończyć .
Pozdrawiam
............ !
2 4 2