Który osobnik nie pasuje i wyjaśnij dlaczego.


a) * aligator amerykański * krokodyl nilowy * żółw błotny * krokodyl błotny

b) * jaszczurka zwinka * zaskroniec zwyczajny * kameleon jemeński * padalec zwyczajny

c) * gniewosz plamisty * padalec zwyczajny * żmija zygzakowata * wąż Eskulapa



Proszę .!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pomóżcie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Z góry dzięki ;*

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T15:09:02+01:00
1. żółw błotny, bo on jest żółwiem a nie krokodylem (grupa)
2.Jaszczurka zwinka, bo należy do grupy gadów (jaszczurek)
3.gniewosz plamisty
2 4 2
2010-02-10T15:10:28+01:00
A.żółw błotny, ponieważ aligator i krokodyl to jest ta sama rodzina.
B.kameleon jemeński
C.gniewosz plamisty


Mam nadzieje, ze pomogłam ;-)
2 5 2
2010-02-10T15:13:44+01:00
A. żółw błotny, bo aligator to prawie to samo co krokodyl ma takie same wymagania
b. kameleon jemeński - nie jest pod ochroną
c. gniewosz plamisty - jest nie jadowity
3 5 3