Sprawdź,nie rozwiązując równania,która z dwóch podanych liczb jest jego rozwiązaniem.
a)6y+30=-2y-2 -2;-4
b)4z+35=-z+5 4;-6
c)12x-10=-6x+8 -1;1
d)2x-2=4x-2=4x-2 -1;0
e)-2z-12=-3z-13 0;-1

te obok liczby koło równania są 2liczby podane które jest jego rozwiązaniem
dzięki:)

2

Odpowiedzi

2010-02-10T15:21:26+01:00
A) -4
b)-6
c)1
d)0
e)-1
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T15:22:46+01:00
A)6y+30=-2y-2 -2;-4
a) y=-4
b)4z+35=-z+5 4;-6
b)-6
c)12x-10=-6x+8 -1;1
c)1
d)2x-2=4x-2=4x-2 -1;0
d)0
e)-2z-12=-3z-13 0;-1
e)-1
1 5 1