Odpowiedzi

2010-02-10T15:10:40+01:00
2010-02-10T15:11:03+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Ułamek dziesiętny 0,2005
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T15:11:04+01:00