Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T15:17:14+01:00
1. dziki
2. spojrzenie jak dzwonki
3. rzadki
4. leki
5. nazwy czterech miesięcy
6. trzy części rośliny
7. cztery kolory
8. dwie części wsi

Pozdrawiam i liczę na najlepszą.
2 3 2
2010-02-10T15:18:12+01:00
1. dziki
2. wygląda jak dzwonki
3. rzadkie
4. leki
5. nazwy czterech miesięcy
6. trzy części rośliny
7. cztery kolory
8. dwie części wsi
1 5 1
2010-02-10T15:32:44+01:00
!)dziki
2)spojrzenie jak dzwonki
3)rzadki
4)leki
5)nazwy czterech miesięcy
6)trzy części roślin
7)cztery kolory
8)dwie części wsi


Proszę powinno być dobrze XD
1 4 1