Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T15:17:49+01:00
III zasada dynamiki

Oddziaływania ciał są zawsze wzajemne. Siły wzajemnego oddziaływania dwóch ciał mają takie same wartości, taki sam kierunek, przeciwne zwroty i różne punkty przyłożenia (każda działa na inne ciało).
  • Użytkownik Zadane
2010-02-10T15:19:27+01:00
Trzecia zasada dynamiki: mówi, gdzie jest źródło siły

Jeśli ciało A działa na ciało B pewną siłą, to ciało B działa na ciało A siłą o takiej samej wartości oraz kierunku, lecz o przeciwnym zwrocie.

"wzajemności oddziaływań"